Επιλογή Σελίδας
11 Φεβ 2021

10 παραγόντες κόστους για το ΝΕΟ σας ηλεκτρονικό κατάστημα

Ο τέλειος τρόπος για να συνδέσετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας είναι ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου.

Είτε ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, είτε μεταφέρετε μέρος των πωλήσεών σας στο διαδίκτυο ή ακόμη  εάν επανασχεδιάζετε τον ιστότοπό σας, το κόστος για να το επιτύχετε μπορεί να προκαλέσει σύγχυση. Θα προσπαθήσουμε να αποσαφηνίσουμε τι χρειάζεται για την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και να υπολογίσετε την επένδυση που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε τη νέα σας επιχειρηματική ιδέα στο διαδίκτυο.

  1. Επιλογή πλατφόρμας CMS

    Ο ιστότοπός σας χρειάζεται μια πλατφόρμα συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS). Οι δυνατότητες μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου τύπου SaaS μπορεί να περιλαμβάνουν λειτουργίες πληρωμών, ενοποιήσεις αποστολών ή κλιμακωτές λύσεις ασφαλείας. Ένα CMS σχεδιασμένο για ηλεκτρονικό εμπόριο αν και προσφέρει καλύτερη λειτουργικότητα, ωστόσο η τελική επιλογή σας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης, τον αριθμό των προϊόντων που προσφέρετε και τον όγκο των πωλήσεών σας. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ:

    • Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου SaaS όπως Shopify
    • CMS σχεδιασμένο για ηλεκτρονικό εμπόριο όπως WooCommerce
  2. Σχεδιασμός ιστοτόπου φιλικός προς τον χρήστη

    Ο φιλικός προς το χρήστη και πελατοκεντρικός σχεδιασμός είναι σημαντικός για όλους τους ιστοτόπους, αλλά είναι αναμφίβολα ακόμα πιο σημαντικός για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε υψηλή προτεραιότητα θα πρέπει να είναι η  βελτιστοποίηση της διαδικασίας αγοράς να γίνει όσο το δυνατόν πιο φιλόξενη και αποτελεσματική. Επίσης, ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η απόκρισή του (responsiveness) σε οποιοδήποτε είδος συσκευής ή μεγέθους οθόνης.

  3. Θέμα ιστοτόπου έναντι προσαρμοσμένης σχεδίασης

    Ορισμένες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου επιλέγουν ένα θέμα (theme) – όπως ένα template – που συνοδεύει το CMS τους. Τα περισσότερα από αυτά είναι δωρεάν ή και οικονομικά προσιτά. Παρόλο που ένας προγραμματιστής μπορεί να προσαρμόσει ένα θέμα, μερικές φορές οι ανάγκες σας είναι μοναδικές. Επομένως ίσως χρειαστεί να επενδύσετε περισσότερο σε μια προσαρμοσμένη σχεδίαση (custom design). Από την άλλη πλευρά, η προσαρμοσμένη σχεδίαση παράγει έναν πραγματικά μοναδικό ιστότοπο που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει σε βάθος χρόνου.

  4. Ιστοσελίδες προϊόντων

    Όπως συμβαίνει με κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, εστιάζουμε στις ιστοσελίδες προϊόντων. Επομένως απαιτούνται ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας που περιγράφουν κάθε προϊόν και υπηρεσία. Το κόστος κατασεκευής για τις σελίδες προϊόντων ποικίλλει δραστικά, ανάλογα με τον αριθμό των προϊόντων που πουλάτε και τον αριθμό των ιστοσελίδων που φιλοξενείτε. Για παράδειγμα, μια επιχείρηση λιανικής ένδυσης θα έχει πιθανώς πολύ περισσότερα προϊόντα από μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών με μερικές βασικές υπηρεσίες. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός – απλά βεβαιωθείτε ότι έχει λογική για την επιχείρησή σας.

  5. Συγγραφή περιεχομένου

    Για το περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών των προϊόντων και των πληροφοριών υποστήριξης, ενδεχομένως να χρειαστεί να επενδύσετε σε υπηρεσίες επαγγελματικής συγγραφής.

  6. Εικόνες προϊόντων

    Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε εικόνες, επομένως είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε επαγγελματικές εικόνες υψηλής ποιότητας. Οι εικόνες των προϊόντων πρέπει να φωτίζονται σωστά, να έχουν σωστό μέγεθος, να τραβιούνται από διάφορες γωνίες και να βελτιστοποιούνται για αναζήτηση. Τα μεγέθη αρχείων πρέπει να είναι αρκετά μικρά για να φορτώνουν γρήγορα αλλά αρκετά μεγάλα για να εμφανίζουν λεπτομέρειες.

  7. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης για ηλεκτρονικό κατάστημα

    Μία απαραίτητη πτυχή ενός επιτυχημένου ιστότοπου είναι η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO), το οποίο βοηθά να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες θα το βρουν στα αποτελέσματα αναζήτησης τους. Το SEO επηρεάζεται από κάθε πτυχή του ιστότοπου (περιεχόμενο, εικόνες, δομή ιστότοπου, μεταδεδομένα), ακόμη και από το πόσο συχνά ενημερώνετε τον ιστότοπο. Η ομάδα ανάπτυξης εμπειρογνωμόνων μας μπορεί να προσεγγίσει τον ιστότοπο σας ολιστικά για να διασφαλίσει ότι όλα λειτουργούν σε αρμονία με τις βασικές αρχές του SEO για το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.

  8. Καλάθι αγορών και επιλογή πληρωμής

    Κάτι που διαχωρίζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από έναν κανονικό ιστότοπο είναι η δυνατότητα τοποθέτησης μιας παραγγελίας και η επιλογή ασφαλούς πληρωμής. Μερικά online συστήματα πληρωμών είναι δωρεάν εκ των προτέρων, αλλά λαμβάνουν ένα ποσοστό των κερδών σας για κάθε συναλλαγή. Άλλες επιλογές έχουν μεν χαμηλά τέλη συναλλαγής, αλλά έχουν ένα αρχικό κόστος εγκατάστασης και μηνιαία συνδρομή. Είναι προτιμότερο να κάνετε ένα βήμα πίσω και να υπολογίσετε τα αναμενόμενα έσοδά σας για να αποφασίσετε ποια επιλογή έχει μεγαλύτερο όφελος για την επιχείρησή σας.

  9. Ασφάλεια ιστότοπου

    Όταν δημιουργείτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, υπάρχουν νομικές απαιτήσεις και προυποθέσεις τις οποίες πρέπει να διατηρείτε ως πωλητής, καθώς χειρίζεστε προσωπικά και οικονομικά δεδομένα των πελατών σας.

  10. Εκτίμηση του τελικού προϋπολογισμού

    Αφού υπολογίσετε όλες τις διάφορες δαπάνες που σχετίζονται με την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματός σας, πιθανότατα να έχετε καταλήξει στο χρηματικό ποσό που σκοπεύετε να επενδύσετε ανάλογα με την πολυπλοκότητα του ιστότοπού σας. Μερικές από τις δαπάνες αυτές είναι υπό τον έλεγχό σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε αν θα επενδύσετε σε ένα premium θέμα και κορυφαία υποστήριξη. Παρόλο που δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε ακριβή προϋπολογισμό, μπορείτε να μας στείλετε την επιχειρηματική σας ιδέα και η ομάδα μας θα χαρεί να σας βοηθήσει να αποφασίσετε τι σας ταιριάζει.

    Η iBS αναπτύσσει προσαρμοσμένα ηλεκτρονικά καταστήματα για πελάτες που κυμαίνονται από ανεξάρτητα καταστήματα έως επιχειρήσεις B2B. Θέλετε να λάβετε προσφορά για την κατασκευή του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος;

    Μάθετε πώς η iBS μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του ιστότοπού σας.

Related Tags:

Πρόσφατα

Αρχείο