Επιλογή Σελίδας

Τεχνική Υποστήριξη Πληροφορικής

Αληθινή υποστήριξη από τη δυνατότερη ομάδα πιστοποιημένων μηχανικών πληροφορικής

Στην iBS επιδιώκουμε να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με όλους τους συνεργάτες μας. Για μας η «εξυπηρέτηση πελατών» ξεκινάει ουσιαστικά αμέσως μετά την πώληση. Γι’ αυτό και φροντίζουμε να είμαστε πάντοτε δίπλα σας, με κάθε τρόπο και τη δυνατότερη ομάδα πιστοποιημένων μηχανικών πληροφορικής.

Όλες οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης παρέχονται 24/7 best effort, ενώ υπάρχει και δυνατότητα για παροχή αποκλειστικού Service Level Agreement (SLA) για την κάλυψη μεγαλύτερων απαιτήσεων.

ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΒΑΣΗ (KB)

Με μια συλλογή από τεχνικά άρθρα και οδηγίες με παραδείγματα που εμπλουτίζεται συνεχώς, σας δίνουμε τη δυνατότητα να αναζητήσετε κάθε στιγμή τις πληροφορίες που ζητάτε στη γνωσιακή βάση της iBS.

EMAIL TICKETING

Ανοίξετε ticket με το αίτημά σας. Το φιλικό προσωπικό της iBS είναι πάντα στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Στη περιοχή πελατών του eshop μας, μπορείτε να βλέπετε την εξέλιξη του αιτήματός με πλήρες ιστορικό!

ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ

Έχετε απορίες; Θέλετε περισσότερες διευκρινήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας; Μιλήσετε τώρα ζωντανά (live chat) με κάποιον εκπρόσωπό μας και λάβετε άμεση υποστήριξη.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Επιθυμείτε άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση; Μιλήστε απευθείας με κάποιον εκπρόσωπό μας καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο στον αριθμό 210.4224.242.